0753 593 780        office@coquettedesigns.ro

Termeni și condiții

Dacă ai ajuns pe site-ul nostru și dorești sa plasezi o comandă, iată câteva reguli pe care va trebui sa le urmezi și câteva informații foarte utile.

Drepturi de autor

Toate produsele prezentate pe www.coquettedesigns.ro sunt proprietate a companiei noastre iar preluarea lor fără acordul nostru în scris este ilegală și va fi semnalată ca atare!

Despre comandă:

  • comanda se plasează cu minim 2 săptămâni înainte de data evenimentului – florile noastre sunt întotdeauna proaspete și se comanda din Olanda, de aceea avem nevoie de suficient timp pentru a plasa comanda de flori, pentru ca ele sa ajungă și apoi pentru a-ti realiza aranjamentele;
  • comanda se plasează printr-un email la office@coquettedesigns.ro, în care va trebui să menționezi: nume și prenumele tău, numărul de telefon, numele și codul produsului dorit, numărul de bucăți, data și ora la care ai nevoie de produs, adresa la care trebuie livrat, alte detalii importante (de exemplu modificări la designul din imagini, cum ar fi înlocuirea anumitor flori sau culori, dacă produsul este cadou pentru altcineva, etc);
  • după primirea e-mailului de comandă de la tine, te vom suna pentru a confirma detaliile încă odată
  • întotdeauna încercăm să acomodăm orice cerință de ultim moment, însă nu putem garanta decât schimbările transmise cu minim 48 h înainte de data livrării
  • procesarea comenzii începe în momentul înregistrării plății, iar realizarea aranjamentului se face cu o zi înainte de data evenimentului
  • o comanda poate fi anulata cu minim 10 zile înainte de data evenimentului! După termenul aceasta, comanda se consideră a fi trimisă în producție și nu mai poate fi anulată și se va restitui clientului 30% din suma achitată (motivul este simplu: odată comandate florile, nu se mai pot trimite înapoi. De asemenea, acestea fiind comandate special pentru tine, e foarte probabil nici să nu mai avem la ce sa le folosim, așadar e posibil sa fie aruncate)
  • la orice comandă pot surveni modificări de preț dacă produsele comandate nu sunt în sezon, de aceea mare atenție la specificațiile fiecărui produs
  • oferim și consiliere privată la numărul de telefon 0753 593780 sau pe email la office@coquettedesigns.ro

Despre livrare:

  • livrarea este gratuită în Timișoara și imediata vecinătate (Dumbrăvița, Utvin, Moșnița Nouă, Chișoda, Giroc, Ghiroda), în limita disponibilității
  • aranjamentele pot fi și ridicate de la adresa sediului nostru, Utvin nr. 476 (la 2 km de Timișoara, ieșirea prin Freidorf) – dacă doriți acest lucru, vă rugăm să ne informați în prealabil de data și ora ridicării produselor!
  • orarul de livrare: Marți-Duminică, orele 8:00-20:00. Nu se livrează în ziua de luni, sau după ora 20:00, decât în condiții speciale!
  • orarul de ridicare al produselor de la sediu: Luni-Duminică, orele 8:00-22:00. Vă rugăm sa ne anunțați cu minim 24 h înainte dacă doriți ridicarea produselor!
  • o livrare de succes depinde în mare măsură de acuratețea datelor pe care ni le furnizați (nume, prenume, număr de telefon, adresa, email ale dumneavoastră sau ale destinatarului)
  • nu livrăm în afara zonelor menționate mai sus, decât prin intermediul serviciilor de taxi/Uber!
  • aranjamentele florale sunt realizate numai cu flori proaspete și sunt transportate cu grijă. Se poate însă întâmpla în foarte rare ocazii ca aranjamentele sa nu ajungă în cea mai bună stare la destinatar. Dacă acest lucru se întâmplă te rugăm să ne trimiți un mail pe office@coquettedesigns.ro sau sa ne scrii pe WhatsApp la 0753 593780, cu o imagine a produsului deteriorat în momentul livrării, urmând să îți restituim suma achitată sau să îți oferim o nouă livrare gratuită pentru o comanda ulterioară.

Despre metoda de plată:

  • plata se face online, prin intermediul unui cont bancar furnizat de noi
  • după confirmarea telefonică, îți vom trimite un mail cu toate datele și informațiile necesare, inclusiv datele contului bancar în care se va face livrarea, și factură în format PDF;
  • înregistrarea comenzii se face în momentul înregistrării plății! Nu rezervăm date fără această confirmare!
  • în cazul unor comenzi mai mari de 1000 lei, se poate opta pentru plata online a unui avans de 50% și cash la livrare a restului de plată.
  • se poate întâmpla însă uneori sa existe erori în tranzacția bancară care sa întârzie acceptarea comenzii de către noi. În cazul unui mesaj din partea băncii sau din partea noastră legat de plată vă rugăm să ne contactați.
  • plățile făcute în afara orelor de program și eventualele probleme care pot apărea pot întârzia comanda și, deși regretăm orice întârziere, nu deținem controlul acestor situații și nu vom opera rambursarea plății
  • în cazul anulării unei comenzi (ținând cont de termenii de mai sus), returnarea banilor se face în același cont din care se efectuează plata de către client. Nu returnăm cash sume plătite prin transfer bancar!
  • se acceptă plata la livrare doar în condițiile menționate la punctul 4, și anume, dacă a fost deja înregistrată plata unui avans.

Despre flori și disponibilitatea lor:

  • disponibilitatea florilor mai particulare este menționată în descrierea fiecărui produs, de aceea te rugăm sa citești toată descrierea! Printre florile care prezintă dificultate de comandare datorită sezonului se numără: bujorii, hortensiile, ranunculusul, lalelele, lisianthusul, narcisele, freziile, irișii, liliacul, viburnumul, zambilele, unele tipuri de orhidee, etc. Comandarea în extrasezon a aranjamentelor cu unul sau mai multe din aceste tipuri de flori pot să aducă cu sine majorări de prețuri considerabile! De aceea insistăm să ne contactezi în cazul în care ai văzut ceva ce îți place și nu știi sigur dacă se poate realiza
  • în cazul în care un anumit sortiment nu exista pe stoc sau calitatea florilor primită de la furnizorii noștri nu este pe măsura standardelor noastre, ne rezervăm dreptul înlocuirii acelui sortiment cu unul echivalent ca stil, formă și culoare, și de aceeași valoare. În cazul în care schimbarea este majoră, te vom contacta pentru a confirma cu tine modificările
  • accesoriile (jucăriile de plus de pe lumânările de botez, panglici, funde, ace decorative, etc.) vor fi schimbate fără înștiințare, în funcție de disponibilitatea lor, având în vedere că produsele de pe site sunt cu titlu de prezentare
  • dacă nu vom putea lua legătura cu tine pentru confirmările ulterioare, vom considera că avem acordul tău implicit
  • oferim garanția prospețimii florilor – ele se comandă din Olanda special pentru tine, aranjamentele se realizează cu o zi înainte și se livrează proaspete, în condiții de transport controlate, în mediu răcoros.

Garanții și retururi:

Pentru situațiile care sunt totalmente în controlul nostru, îți oferim garanția rambursării totale a banilor sau oferirea unui produs gratuit de aceeași valoare cu a celui comandat, la o dată ulterioară, în următoarele cazuri:

  • nu s-a făcut livrarea la data menționată sau s-a întârziat cu livrarea, din motive care au ținut strict de noi
  • produsele au fost deteriorate în momentul în care ajung la destinatar (se ia în considerare strict cazul în care mai mult de 50% din comandă prezintă deteriorări și numai pe bază de fotografie în momentul primirii comenzii; orice fotografie primită după ziua livrării nu se ia în considerare, deci nu beneficiază de returul banilor)
  • nu putem onora comanda din motive ce țin de noi
  • a fost livrat produsul greșit.

Produsele comandate sunt perisabile și nu se returnează!

Condiții de păstrare a florilor:

Odată ajunse la tine, aranjamentele florale nu mai sunt în controlul nostru și în mediul nostru controlat climatic, de aceea e foarte important sa știi cum se păstrează ele pentru a asigura o durată de viață cât mai lungă:

  • în mediu răcoros (o cameră mai răcoroasă, preferabil cu aer condiționat);
  • ferite de razele soarelui și de orice sursă de căldură (oricât de frumos ar fi un buchet de flori pus pe pervaz, soarele îl va distruge în câteva ore);
  • buchetul de mireasă se ține într-un vas cu două degete de apă în el, suficient cât să îi intre codițele în apă, dar să nu ude panglica cu care este legat;
  • la transport: buchetul de mireasă se ține în mână, preferabil într-un vas cu un deget de apă în el, iar lumânările se țin în picioare, în cutia prevăzută de noi sau agățate de cârligele de care se agață umerașele în mașină;
  • Atenție! lumânările de cununie și botez sunt foarte sensibile la căldură și se pot îndoi sau chiar rupe, de aceea e foarte important sa se respecte instrucțiunile de la punctul anterior!
  • cocardele și brățările nu se realizează în burete floral, de aceea ele sunt cele mai sensibile la factorii exteriori! Ne asumăm responsabilitatea de a trata florile cu soluțiile necesare pentru a asigura o durată de viață cât mai lungă a lor.

Aranjamentele prezentate pe site au fost realizate în urma colaborării cu alți clienți, în funcție de preferințele acestora. Putem realiza și alte tipuri de aranjamente sau putem completa produsele prezentate cu aranjamente florale pentru restaurant, pentru mașină, biserică, etc, doar în urma unei discuții detaliate despre acest aspect, fie telefonic, fie pe mail, fie față în față. Oferim consiliere gratuită pentru alegerea celor mai frumoase flori, potrivite stilului și personalității tale, dar și bugetului și sezonului în care se desfășoară evenimentul.